woensdag 17 november 2010

kan ik je opfleuren

weer een vintage kaartje gemaakt, blijft zo leuk om te doen en ik wil er graag heel veel hebben voor de beurs in maart.
ik zal vandaag nog even een leuke kerst kaart plaatsen met super mooi papier van melissafrances maar die staat op de andere pc waar mijn dochtertje van 3 jaar nu op zit een spel te doen.
zondag samen met mijn zus en zusje en nchtje naar de creadoe geweest het was super leuk en lekker veel kramen met scrap spullen. we hebben geen eens alles kunnen zien. dus volgent jaar maar weer naar de creadoe.
heel veel liefs mij

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig opkikkertje! Degene die 'm krijgt zal er vast blij van worden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook schitterend gemaakt Sylvia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen